donderdag 21 juni 2012

Zonnebriltasje

Al gezien bij velen, nu ook hier: de zonnebriltasjes. Ik had voor mijzelf de blauwe gemaakt en wilde er ook voor dochter eentje maken. Ik vond het wel aardig om haar te vragen wat voor kleur ze wilde. Antwoord: regenboog. Ai, ik heb een stapel stoffen liggen, maar geen regenboog. Ik heb nog geprobeerd met sommige stofjes of die konden voldoen, maar nee, dat was niet goed genoeg ("er zit geen roze in de regenboog"). Dus dan maar zelf wat maken met gekleurde lintjes. Dochter is er blij mee.

Patroon van MiekK

4 opmerkingen:

  1. Mama's doen toch echt alles om hun kleine meisjes gelukkig te maken! Ik vind het super dat je zelf een regenboog gemaakt hebt en hij ziet er heel kleurrijk uit ..
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, ze staan bij mij ook op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen