woensdag 20 juli 2011

Eerste verkoop

Afgelopen weekend was er familie uit Australie op bezoek. Ze hadden gehoord van mijn plannen en een iemand wilde wel graag een Mei Tai voor een babyshower waar ze binnenkort heen gaat. Dus gingen we op zaterdagmiddag naar de stoffenwinkel en zocht ze zelf de stoffen uit. Na wat late uurtjes was hij op zondag, nog op tijd voor hun vertrek terug naar huis, klaar: mijn allereerste custom Mei Tai en mijn allereerste betaalde Mei Tai. Zo stoer. Ik ben helemaal trots.

Het is een Mei Tai geworden die aan twee kanten te dragen is, met slaapkapje en deels gevulde banden.





Ik moest ook nog altijd handleidingen maken en daar zat ik maar tegen aan te hikken. Nu moest ik wel. Het heeft ook de nodige uurtjes gekost, maar een primitieve versie van de Mei Tai instructies zijn klaar. In het Engels dan, aangezien ze in Australie gebruikt moeten worden.

Het begin is er.

1 opmerking:

  1. Goed gedaan hoor! Het zag er ook erg goed uit.
    En de instructie 'video' was ook erg leuk én profi!!!

    BeantwoordenVerwijderen